Teamleder Support

Publisert 06 november 2017

Dibs AS søker etter en dyktig, ansvarsfull og profesjonell Teameder til Support avdelingen.

Vi i DIBS Payment Services brenner for å tilby Nordens beste online betalingsløsninger. Vi søker etter deg som kan hjelpe oss å sikre, at vi som de ledende eksperter innenfor e-handel, blir den foretrukne leverandør av online betalingsløsninger.

HVORFOR SKAL DU ARBEIDE HOS OSS?

Har du hørt om Fin.Tech og synes det høres spennende ut? Vi er i en rivende utvikling og er heldige som er i en bedrift hvor vi sitter midt i det. Våre løsninger berører mer eller mindre alle. Mobilbetaling – ehandel- betaling i app-mobile lommebøker som VIPPS og Mobilepay er alle begreper og løsninger vi jobber med daglig. Om du synes dette virker interessant og ønsker å være med på den digitale reisen, så burde du absolutt sende oss en søknad.

DIBS befester sin posisjon i payment markedet i Norge og har i løpet av de siste årene vært på Gaselle-listen flere ganger. Vår bedriftskultur bygger på et profesjonelt og uformelt arbeidsmiljø lokalisert sentralt på Skøyen i Oslo. Selskapet er et salgskontor og vi sørger naturligvis for grundig opplæring i våre systemer og produktportefølje. Våre kunder sier vi er pålitelige og holder et høyt servicenivå, at våre løsninger er sikre og lette å implementere. Dette er vi stolte av!

Har du et ønske om å bidra til økt kundeopplevelse som vår nye Teamleder Support, da er det deg vi ser etter!

Velkommen som søker - vi behandler søknader fortløpende

Arbeidsoppgaver

  • ​Ansvarlig for et team på 4 ansatte lokalisert på Skøyen
  • Daglig ledelse av temaet  og selv være aktiv på teknisk support (50 %)
  • Teamet håndterer både første og andre linjesupport
  • Opprettholde et høyt nivå av aktiv kundekommunikasjon i kundecases
  • Sikre bemanning og tilgjengelighet i åpningstiden
  • Sikre riktig kompetansenivå i teamet
  • Sikre medarbeidertilfredshet og personlig utvikling av sine medarbeidere
  • Hovedansvarlig for å håndtere kundeforespørsler og hendelser på DIBS PSP-plattformer, inkludert Netaxept (Nets plattform) for de norske kundene
  • Vårt fokus er på kundetilfredshet gjennom høy tilgjengelighet, høy kompetanse og løsningsgrad med kunden i fokus.
  • Å være en del av ledelsen for Service Delivery & Support
  • Eskalasjonspunkt for kontakt
  • Nært samarbeid med lokale supportteam og lokalt salg
  • Support Manger i Norge vil jobbe i et lag med kolleger i SE og DK
  • Rapportering til leder lokalisert i Stockholm


Faglige kompetanse     

  • Liker og har jobbet med teamutvikling
  • ​Er en motivator og teamplayer
  • Erfaring med endringsledelse og har gode lederegenskaper
  • ​Gode evner å delegere
  • Strategisk forståelse
  • Erfaring med å sitte i en ledergruppe
  • Liker å gå den ekstra mila
  • Gode samarbeidsevner på tvers i en organisasjon
  • Opptatt av detaljer
  • Erfaringer med tidsfrister (selv i en hektisk hverdag)


Kandidatprofil

En erfaren og teknisk interessert Teamleder Support med minimum 2 års erfaring innen ledelse av et support-/kundesenter team. Erfaring fra bransjen er et pluss, men ikke et krav. Vi ser for oss at du er utadvendt og har gode sosiale og relasjonsbyggende egenskaper. Har strukturen i orden og er vant til å jobbe målrettet. Har du sterk drivkraft, troverdighet, og ikke minst et engasjement for fremtidens e-handelsløsning og vil utvikle ditt team, vil det hjelpe deg til å lykkes hos oss.


Vi tilbyr

En spennende jobb hos Skandinavias største uavhengige leverandør av betalingsløsninger på digitale plattformer
Påvirkning og utforming av din egen arbeidsdag og avdeling
Et firma i fart med store muligheter for vekst
God opplæring og tett samarbeid med dyktige kollegaer i Norge og Skandinavia
Høyt fokus på arbeidsmetodikk, servicenivå, oppfølgning og salg
Mulighet til å skape deg et personlig nettverk, samt internasjonal erfaring
Konkurransedyktige betingelser


Søknad

Vi jobber med Dynamic People i denne rekruttering. For mer informasjon, vennligst kontakt Anders Beichmann, beichmann@dynamicpeople.no, +47 958 14 525
For å søke tjenesten gå in på: https://www.recman.no/hrm/cv/job.php?job_id=42703
 

Arbeidssted
Oslo, Skøyen

DIBS, ledende innen online betaling og en del av Nets, har det bredeste utvalg av enkle og sikre betalingsløsninger på nett i Norden. Ble etablert i 1998 og var en pioner innenfor betalinger på nett og har i dag nådd over 2 milliarder gjennomførte transaksjoner. DIBS har mere enn 15.000 webshops som kunder. Hvert år velger tusener av nye webshops å benytte en DIBS’ løsning. Over 100 medarbeidere i Sverige, Danmark og Norge arbeider hver dag for å gjøre det enkelt å motta betalinger på nett.
Du kan lese mer om oss på www.dibs.no eller besøke oss på Facebook, Twitter eller LinkedIn

Registrer deg for nyhetsbrevet vårt

...og motta de siste nyheter innen e-handel, betalinger på nett og din betalingsløsning
Har du spørsmål eller trenger du hjelp?
DIBS AS
Hoffsveien 1 E
NO - 0213 Oslo
Tlf: 21 55 44 00
salg@dibs.no