B2B BETALING

Tilby også dine bedriftskunder å betale med 1 klikk

Easy kan huske dine kunders opplysninger – som deres organisasjonsnummer


Med Easy betalingsløsning kan både dine privat- og bedriftskunder betale med 1 klikk i din nettbutikk, uavhengig om de velger å betale med kort eller faktura.

Easy checkout blir en integrert del av din nettbutikk, så når dine kunde legger sine varer i den digitale handlekurven og klikker betal, unngår de å få opp et nytt vindu "pop-up" vindu som kan utgjøre risiko for avbrutt kjøp.

Med Easy kan din kunde velge å handle som privat- eller bedriftskunde.
Som nettbutikkseier kan du selv hvilken type kunde (privat eller bedrift) som skal være valgt som utgangspunkt.

Bedriftskunder identifiserer seg via e-post, postnummer og organisasjonsnummer, hvilket kan lagres i Easy om kunden ønsker det. Dermed blir informasjonen automatisk utfylt ved gjenkjøp. Dette gjelder på tvers av alle nettbutikker som bruker Easy som betalingsløsning.
Tilbakevendende kunder får dermed raskt opp deres betalings- og leveringsopplysninger, så de kan bare klikke «Betal» for å gjennomføre sitt kjøp.

Privatkunder kan i tillegg lagre flere betalingskort og leveringsadresser som vist på bildet nedenfor. Dette gjør betalingen enklere og mere fleksibelt.

Dine bedriftskunder kan også legge til flere betalingskort i Easy, så de enkelt kan bytte mellom relevante kort. Utover det er mulig å lagre opptil fem leveringsadresser, dersom bedriften for eksempel har kontorer flere steder.

 

Tilbake til betalingsløsninger

Kontakt oss