Nå gjør vi
E-HANDEL EASY PEASY

 



 
   Alt-i-en avtale - alt du behøver for å kunne motta betalinger på nett er inkludert i avtalen
 


 
  Smart checkout - bedre konvertering med tilbakevendende kunder som kan betale med ett-klikk!


 
  Brukervennlig administrasjon - følg salgene dine i sanntid, få oversikt over betalingene, og spar tid på regnskapsføring

 

Opprett en gratis testkonto
 

Kontakt os

Vi støtter flere open source moduler, og nye legges til løpende.

EASY = DEN ENKLESTE CHECKOUT FOR DINE KUNDER

Med Easy får du en smart kasse i din nettbutikk som husker mer enn andre betalingsløsninger på markedet: fakturaoplysninger, flere betalingskort og opp til fem leveringsadresser. Gjennomfør et testkjøp i vår testbutikk for å se hvordan det fungerer. 


Dine fordeler med Easy:

 Systemet husker kundenes opplysninger, slik at de kan betale med ett klikk

 En fleksibel betalingsvindu som kan integreres, være hostet eller med medlems login. I tillegg kan du endre på design og farger.

 Kunden står fritt til å velge sin foretrukne betalingsmetode

 Regnskap blir lettere da du får alle betalinger i en rapport og en samlet utbetaling på din konto.


Opprett et testkonto

DINE MULIGHETER MED EASY

Easy lagrer kort-, faktura-, og adresseoplysninger og sørger for færre  trinn i betalingsprosessen. Det gjør handelen enkel for dine kunder, og enklere for deg å øke din omsetning med flere gjennomførte kjøp.

Betaling

 

 Ett-klikk betaling

Fleksibel checkout

B2B og B2C checkout

Abonnementsbetaling

 

Administrasjon

 

Intuitivt administrasjonssystem

 Flere admin brukere

Gratis lokal support

 

Nye funksjoner i Easy

Selg abonnement i din nettbutikk med Easy

Easy abonnementsbetaling

Ettersom nordmenn handler mer på nettet, er det også flere som har abonnert på ulike varer og tjenester på nettet.  Ønsker du å tilby dine kunder mulighet til å kjøpe en eller annen form for abonnement på din hjemmeside? Da er Easy checkout en betalingsløsing vi varmt anbefaler.

Om du selger medlemskap, varer eller tjenester på abonnementsbasis, kan du trygt og enkelt ta betalt i faste intervaller. Easy muliggjør i tillegg ett-klikk-betaling ved at den trygt lagrer kundens kortinformasjon og opptil flere leveringsadresser - noe sluttkunder setter stor pris på !

Ta betalt av bedriftskunder - med ett klikk

Easy_man_770x300

Uansett om kundene dine handler på vegne av virksomheten sin eller til privat bruk, er det alltid et menneske som handler. En av de store fordelene med å handle på nett er at det er enkelt og tidsbesparende – det gjelder også for bedriftskunder. I følge Forrester forretrekker 93 prosent av bedriftskjøpere å handle på nettet i stendet for å snakke med en  salgsrepresentant.

Kan det da tenkes at det er ekstra viktig at det går raskt og smidig å handle på nett under en hektisk arbeidsdag for en bedriftskunde, enn for en privatperson om kvelden ved kjøkkenbordet? 

Faktura og delbetaling øker antall kjøp i nettbutikken

Banner_ Easy Installments blog_ 770x300 Vi mennesker er glad i det trygge og vante, også når vi handler varer på nett. Akkurat derfor er det viktig at nettbutikker gir kundene friheten til å bestemme selv hvordan de vil betale. Med faktura- og delbetaling som en integrert del av betalingsløsningen Easy, får kundene de valgmulighetene de ønsker seg.