EASY ADMINISTRASJONSMANUAL

Velkommen til brukerveiledningen for Easy Administrasjonen

Les mer om hvordan du bruker Easy Administrasjonen i denne veiledningen. Nedenfor er emnene og valgene som du også finner i Easy Administrasjonen:

1. Betalinger

 

2. Utbetalinger - se alle detaljer om dine utbetalinger og informasjon til regnskapsføringen.  

 

3. Support - Finn veiledning, FAQ and Kontaktinformasjon om du trenger hjelp.

 

4. Kontoinformasjon - Se og endre firmainformasjon, bankkonto, påloggingsopplysninger og opprett nye brukere.

 

5. Integrasjon - Teknisk dokumentasjon og integrasjonsnøkler.

 

Ofte stilte spørsmål

Vennligst følge guiden her. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre søkefunksjonen i Easy Administrasjonen. 
 
Når du er klar til å sende varene til kunden, er det viktig at du først gjennomfører betalingen. Trykk her for å lese mer om hvordan du gjennomfører en betaling.
 
 
Ja, du må bruke funksjonen Rediger og Gjennomfør. Huk av for de ordrelinjene du skal sende til kunden. De resterende ordrelinjene kan gjennomføres senere. Les mer her.
 
Ja, du kan bruker funksjonen Rediger og Gjennomfør. Du kan endre prisfeltet og velge de ordrelinjer du skal gjennomføre. Det blir opprettet en ny ordrelinje med det gjenværende beløpet som du kan gjennomføre senere. Det er også mulig å øke beløpet på en spesifikk ordrelinje så lenge totalbeløpet ikke overstiger det opprinnelige beløpet. Les mer her.
På innbetalingen til din konto står det en Utbetalingsreferanse. Denne finner du i Easy Administrasjonen, hvor du finner nærmere spesifikasjon. Les mer her.
 
 
I utbetalingsmenyen finner du informasjon om dine utbetalinger, spesifikasjon om hvilke betalinger som inngår i utbetalingen samt hva du har betalt i gebyr. Les mer her.
 
 
Du kan opprette nye brukere ved å legge til navn, telefonnummer og e-postadresse. Logg inn i Easy Admionistrasjonsportal, i venstremenyen velg "Firma" > "Team", deretter trykk på "Opprett Bruker". Trenger du mer informasjon? Trykk her.
 
 
 
 
For å endre adresse eller firmanavn, kan du kontakte vår support. Hvis du endrer organisasjonsnummer, må du signere en ny avtale. Vennligst kontakt vår salgsavdeling slik at vi kan sende deg en ny søknad. Kontakt oss her.

For at du skal kunne refundere en betaling, må saldoen på din konto må være høyere enn beløpet du skal refundere til kunden. Kontakt vår support hvis saldoen din er for lav, eller dersom du får en feilmelding når du skal refundere, slik at vi kan hjelpe deg videre. 

 

Du mottar daglige utbetalinger, men med en forsinkelse - du finner nærmere informasjon om dette i din avtale. Les mer her.

Vi tilbyr betaling med kort og faktura. Nye betalingsalternativer vil legges til fortløpende. Vi hører gjerne fra deg dersom du ønsker mer informasjon om betalingsmuligheter. 

Trykk her for mer informasjon. Du finner all teknisk dokumentasjon på vårt techsite.