KJARTAN LARSEN

Key Account Manager, DIBS Norge

Hva jobber du med?

Jeg arbeider som Key Account Manager og har ansvar for større kunder. De har ofte behov for litt mer kompliserte løsninger, så jeg må ha god kontroll på løsningen vår. Jeg har stadig kontakt med kundene mine for å kunne gi dem informasjon om nyheter hos DIBS, og for å få rede på om behovene deres har endret seg.

 Hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut?

På mandag for eksempel hadde vi et målmøte med salgsteamet for å samstemme aktivitetene for uken. Der finnes det også muligheter for å få hjelp fra kolleger dersom jeg lurer på hvordan løsningen skal se ut for en ny kunde. Jeg er også ute hos noen av kundene mine hver dag, og utover det blir det ofte en event i form av konferanser eller messer.

Hvorfor valgte du DIBS som arbeidsgiver?

Jeg jobbet i rekrutteringsbransjen da jeg så en interessant annonse fra DIBS. Etter at jeg traff sjefen min og kollegene mine, bestemte jeg meg raskt. E-handelen vokser så raskt at jeg syntes det virket som en spennende bransje.

Hva er det beste med DIBS, og hvordan vil du beskrive stemningen?

Jeg synes DIBS har lyktes i å finne mennesker som både har høy kompetanse som betalingsspesialister og er sosiale og omgjengelige. Det er alltid et høyt tak hos DIBS.

Hva er ekstra spennende og utfordrende i jobben din?

Ettersom det skjer så mye innen e-handel, gjelder det å henge med på nyhetene og å ha kontroll på hva kundene er interesserte i.

Har du noen gode tips til dem som vil begynne hos DIBS?

Søk jobb hos DIBS dersom du er en sosial og profesjonell person. Er du interessert i e-handel, er det en bonus.

Har du spørsmål eller trenger du hjelp?