LAGRET KORT OG ABONNEMENTSBETALINGER

Automatiser dine betalinger og øk konvertering din

Halparten av nordiske forbrukere vil lagre sitt kortnummer for å underlette kjøp.

Prosedyren for å legge inn kortinformasjon kan være en terskel for konvertering din. Ved å tilby kunden å lagre kortinformasjonen i nettbutikken, vil du gjøre det enklere for kunden å betale, og dermed øke konverteringsfrekvensen. Alle kortdata vil være trygt lagret hos DIBS.

Vår E-handelsrapport Norsk E-handel 2014 viser at halvparten av norske forbrukere ønsker å lagre kortnummeret på en sikker måte, slik at de slipper å taste inn kortopplysningene ved hvert kjøp. 1 av 3 ville dessuten handlet mer dersom de hadde denne muligheten.

 

Noen fordeler med lagret kortnummer:

  • Øker muligheten for å beholde dine kunder og abonnenter
  • Øker konverteringsraten
  • Bedre kundetilfredshet og lojalitet

Vil du forbedre din konvertering?

Kontakt oss  Kom i gang med DIBS

Lagret kort løsningseksempler

Abonnementsbetaling

En enkel og brukervennlig måte å håndtere abonnementsbaserte betalinger

En løsning for abbonnementsbaserte tjenester som streaming av filmer, betaling av medlemskontigenter, treningsavgifter, vinklubber, teleoperatører osv. 

  • Øker muligheten for å beholde dine kunder
  • Forbedrer din operasjonelle kontroll
  • Det er effektivt og sparer tid

Ønsker du å trekke penger fra samme kort mer enn en gang?

Kontakt oss

Forenklet betaling

Brukervennlig betalingsprosess for dine kunder som lagrer kortinformasjon.

Kunden taster inn sin kortinformasjon ved første kjøp i din nettbutikk, DIBS lagrer kortinformasjonen slik at kunden kan handle raskt og enkelt ved neste kjøp. 

  • All kortinformasjon lagres trygt hos DIBS
  • Øker kundetilfredshet og lojalitet
  • Øker konverteringsraten 

Ønsker du å forbedre din konverteringsrate?

Kontakt oss

Delbetaling

For nettbutikker som håndrerer restordre.

Ved å lagre kortinformasjon kan du dele opp betalingen og ta betalt i mindre porsjoner. 

Delbetaling lar deg:

  • Sende deler av bestillingen
  • Ta betalt for mindre deler av det totale beløpet
  • Gi en bedre kundeopplevelse

Ønsker du tilfredse kunder?

Kontakt oss

Top-up

Hjelp dine kunder å holde styr på sin balanse gjennom automatisk top-up.

Mange kunder benytter denne tjenesten til påfyll av mobile kontantkort, eller påfyll av billetter til offentlig transport. Denne funksjonaliteten kan i prinsippet benyttes i mange situasjoner der kunden har behov for rask påfylling av penger for kjøp av en tjeneste eller et produkt. 

  • Bedre konvertering
  • Bedre kundeopplevelse
  • Mer tilfredse kunder

Vil du vite mer om Top-up?

Kontakt oss

Mikrobetaling

Et høyt antall mindre transaksjoner er ofte dyrt å gjennomføre.

Ved å samle flere små transaksjoner til én transaksjon vil du redusere dine administrasjonskostnader betraktelig. Lagre kundens kortinformasjon og gjennomfør betalingen når beløpet når den fastsatte grensen du har satt.

  • Reduser dine omkostninger
  • Flere fornøyde kunder
  • Bedre konvertering

Vil du komme i gang med mikrobetalinger?

Kontakt oss

Registrer deg for nyhetsbrevet vårt

...og motta de siste nyheter innen e-handel, betalinger på nett og din betalingsløsning
Har du spørsmål eller trenger du hjelp?
DIBS AS
Hoffsveien 1 E
NO - 0213 Oslo
Tlf: 21 55 44 00
salg@dibs.no