LOKAL SUPPORT VIA E-POST & TELEFON

Våre kunder får tilgang til ubegrenset, gratis hjelp fra vår norske supportteam

Er det noe du lurer på? Vi hjelper deg hele veien.

 

Dersom du behøver hjelp kan du kontakte vår lokale supportteam via e-post eller telefon og få svar på dine spørsmål - alt fra hvordan du bytter passord til hvordan du kobler på våre betalingsløsninger.

Kontaktopplysninger til kundeservice, åpningstider og svar på de vanligste spørsmålene finner du her. Tekniske dokumentasjoner finner du på vår techsite.

Du kan kjenne deg trygg på at:

  • Vår supportteam har lang erfaring og høy teknisk kompetanse.
  • Dine bransjekolleger er fornøyde. Vi har høy kundetilfredshet og kort svartid.
  • Vår supportteam hjelper deg lokalt - når du ringer eller sender oss e-post får du hjelp av vårt team som sitter på Nets/DIBS kontorer på Skøyen i Oslo.

Det er bare å ta kontakt om du har spørsmål om våre tjenester, eller vil vite mer om hvordan betaling på nett egentlig fungerer. 

 

Ønsker du vår hjelp med tekniske eller administrative utfordringer?

 

Kontakt oss